Olen nyt useamman päivän istunut sitkeästi tietokoneen ääressä, tosin melko vaihtelevin tuloksin. Loman jälkeen on ollut pakko taas tarttua töihin, niinpä olen istunut työhuoneessa kirjakopiot ympärilläni yrittäen tuottaa vakavasti otettavaa tekstiä. You wish. Lähinnä olen leikkinyt uuden word-version uusilla ominaisuuksilla ja vääntänyt hienolta näyttäviä kaaviokuvia...

Liian usein livahdan kuitenkin nettiin lukemaan iltapäivälehtiä, blogeja, sähköpostia ja muuta turhuutta. Ihmisten työteho on varmaan ollut tuhat kertaa parempi ennen nettiä?

Ulkona on tällä hetkellä viitisenkymmentä astetta plussaa. Tai siis mittari näyttää neljääkymmentä, mutta ilmankosteus mukaan laskettuna todellinen tuntuma on se 50. Sanomattakin on siis selvää, että ulos ei ole menemistä.

Muru on ihana, se yrittää piristää mua mökkihöperöä suunnittelemalla joka päivälle jotain pientä puuhaa poissa kotoa. Tänään ollaan menossa katsomaan uusin Die Hard. Perjantai-iltana kutsuttiin kavereita kylään syömään salaattia ja seurustelemaan Bahrainin uusimman suomalaisasukin kanssa (jee, lauma kasvaa taas).

Hmmm. Näin kätevästi sain jälleen kulutettua muutaman minuutin harharetkellä poissa työn ääressä. Sisäinen piiskurini komentaa minua jälleen töihin, joten kuulemisiin!